dijous, 27 de novembre del 2014

ABRE DE NADAL AMB TAPS DE SURO


MATERIALS NECESSÀRIS:

  • Taps de suro.
  •  Pegament fort (exemple: superglu).
  •  Tros d’un tronc petit.
  • Cinta  de roba per fer el llaç. (del color que nosaltres desitjem)
  •  Retoladors de colors.


COM FER-HO PAS A PAS:

1. Primer de tot em d'escollir els taps que estiguin en millor estat.

2. En pintem uns quants per que es vegin diferents als altres.

3. Per assegurar-no de que els taps quedem ben alineats, ho podem posar en una base plana.

4. Els anem col·locant de manera que quedin distribuit, i en forma de piràmide.

5. Conforme anem posant-los en forma de piràmide, els anem enganxant amb el pegament escollit.

6. Amb la cinta de roba, fem un llaç de manera que ens quedi el més bonic possible.

7. Finalment comprovem que queda tot bé, i ja tenim el nostre arbre per decorar la nostra casa!! 



  

4 comentaris:

  1. M'agradat moltissim el teu blog, es molt creatiu i l'ahora molt etretingut, els colors son molt vius, i dona una presentació agradable. El que mes m'ha agradat ha sigut l'arbre de suro. Intentare fer-ho, avere si m'en surto!

    ResponElimina
  2. Esta prou bé, potser en faig un per tindre a la meva madrastra contenta.

    ResponElimina
  3. M'agradat molt, bon explecació gràcies esperem que tothom fagi un per nadal o per regalar al seus estimats perquè la manualitat és una cosa que té valor .

    ResponElimina